Duyurular

ANASAYFA DUYURULAR
.....Duyurular...............
13/01/2017
RİAK Aralık Ayı Hane Bazlı Ölçüm Raporu
Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması’nın Aralık 2016 hane bazlı sonuçları açıklandı. Araştırma sonuçlarına göre Aralık ayında da Kral FM en çok dinlenen radyo olmayı sürdürürken TRT FM ikinciliği Power Türk ise üçüncülüğü korudu. Raporu görmek için tıklayınız.  
Devamını Oku
16/12/2016
RİAK, Kasım 2016 Haftalık ve Günlük Radyo Dinleme Oranlarını Açıkladı
Kışın en soğuk günlerde kimi işteyken evin hayalini kuruyor; “Evde olsam, sıcak bir kahve olsa, radyoyu açsam…” diyor, kimi ofiste raporlarını yazarken çayına eşlik etmesi için radyo dinliyor, kimi de beresinin altında gizlenmiş kulaklıklarından son dakika haberlerini dinlerken eve doğru ilerliyor. Ne yapılıyorsa yapılsın radyo her zaman hayatımızın merkezinde olmaya devam ediyor. Bazen bir markanın jingle’ıyla, bazen en sevilen dj’in sohbetiyle, bazen de favori müziklerle her zaman kulağımızda olan radyo, yeri geliyor hayatımızı renklendiriyor, yeri geliyor her an “online” kalmamız için kullandığımız bir araç oluyor. Konu her ne olursa olsun radyonun hayatımızdaki sesi hiç kısılmıyor. RİAK AŞ tarafından Nielsen’e her ay yaptırılan “Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması”nın Kasım ayındaki erişim oranları ile ortaya çıkan sonuçlar, radyonun insanların hayatında çok önemli bir yer tuttuğunu kanıtlar nitelikte; Haftalık radyo dinleme erişim oranı, araştırma sonuçlarına göre toplamda yüzde 63,3 Sosyo-Ekonomik Statü Grupları arasında radyoyu en çok dinleyen grup, yüzde 70,1 ile AB Grubu Tüm SES gruplarında radyo dinleme haftalık erişim oranları yüzde 57’un üstünde En çok radyo dinleyen yaş grubu, haftalık yüzde 68,7 oranında erişim ile 35-44 ve 45-54 yaş arası Kadınların haftalık radyo erişim oranı yüzde 60 iken, bu oran erkeklerde yüzde RİAK AŞ Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Olcay Akay, radyo erişim oranlarını göz önünde tutarak yaptığı açıklamada; “Radyo erişim oranlarının belli bir seviyenin altına kesinlikle düşmemesi, reklamverenlerin her zaman etkili geri dönüşler alacağının göstergesidir.” dedi. Hedef kitlesi doğru tayin edilmiş, yayınlanacağı kanal doğru belirlenmiş; kısacası iyi bir medya planı yapılarak oluşturulmuş her reklam, tüketiciyi etkili şekilde yakalar ve olumlu geri dönüş alınmasını sağlar. Radyonun, her an dinlenebilir olması avantajı sayesinde bu mecrada yapılan reklamlar hedef kitleyi yakalar ve hemen yönlendirerek harekete geçirir. Radyonun avantajını kullanan markaların her zaman bir adım önde olduğunu belirten Olcay Akay; diğer mecralara göre daha hızlı büyüyen ve gelişen radyonun, fiyat-performans dengesinin de yine diğer mecralara oranla çok daha iyi olduğun altını çizdi. Olcay Akay ayrıca; reklamverenlerin radyoda, çok fazla para harcamadan istedikleri etkiyi kolayca alabileceklerini, yaratıcı projelerin en uygun bütçeyle yine radyoda yapılabileceğini belirtti.  
Devamını Oku
14/12/2016
RİAK Kasım Ayı Hane Bazlı Ölçüm Raporu
Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması’nın Kasım 2016 hane bazlı sonuçları açıklandı. Araştırma sonuçlarına göre Kasım ayında da Kral FM en çok dinlenen radyo olmayı sürdürürken TRT FM ikinciliği Power Türk ise üçüncülüğü korudu. Raporu görmek için tıklayınız.  
Devamını Oku
12/12/2016
The Brand Age Aralık 2016 sayısında bizde varız!
The Brand Age Aralık 2016 sayısında bizde varız! RİAK Yönetim Kurulu Üyesi ve Genel Müdürü Olcay Akay, The Brand Age Aralık 2016 sayısına konuk oldu.  Haberin devamı için lütfen tıklayınız.  
Devamını Oku
16/11/2016
RİAK, Ekim 2016 Haftalık ve Günlük Radyo Dinleme Oranlarını Açıkladı
Bazen tatlı bir melodi bazen son dakika haberi, kimi zaman dillere dolanan bir marka jingle’ı kimi zaman da uzun zamandır ihtiyacımız olan ürünün fırsat kampanyası... Radyo dinlediğimiz her an yaşamın tam içindeyizdir ve hiçbir şeyden habersiz kalmadan günümüze renk katarız. Hayatın tam ortasında yer alan radyo, hem günlük koşturmaca içinde yaşama renk katıyor hem de her açıdan gündemi takip edip güncel olaylardan geri kalınmamasını sağlıyor. RİAK AŞ tarafından Nielsen’e her ay yaptırılan “Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması”nın Ekim ayında artış gösteren erişim oranları ile ortaya çıkan sonuçlar, radyonun insanların hayatında önemli bir yer tuttuğunu kanıtlıyor;   Haftalık radyo dinleme erişim oranı, araştırma sonuçlarına göre toplamda yüzde 64,6 Sosyo-Ekonomik Statü Grupları arasında radyoyu en çok dinleyen grup, yüzde 70,7 ile AB Grubu Tüm SES gruplarında radyo dinleme haftalık erişim oranları yüzde 59’un üstünde En çok radyo dinleyen yaş grubu, haftalık yüzde 70,6 oranında erişim ile 35-44 yaş arası Kadınların haftalık radyo erişim oranı yüzde 61 iken, bu oran erkeklerde yüzde 68 RİAK AŞ Genel Müdürü ve Yönetim Kurulu Üyesi Olcay Akay, önceki aya göre artan oranları göz önünde tutarak yaptığı açıklamada; “Radyo erişim oranlarının artması, kişilerin radyoyu öncelikli iletişim kanallarından biri olarak seçtiğinin net göstergesidir. Reklamverenler, radyoyu etkin bir şekilde kullandıkları taktirde sağlam ve olumlu geri dönüşler alındığı gözlemlenmektedir.” dedi. İyi ve doğru araştırmaların dikkat çekici reklamlar ile birleştirilmesiyle son tüketicilerin etkili bir şekilde yakalanabileceğine dikkat çeken Olcay Akay; hedef kitlede yer alan kişiler ile markanın birebir ve aracısız buluşuyor olmasının satın alma davranışı üstünde büyük etkisi olduğunu vurguladı. Radyo bütçelerinin diğer mecralara göre daha uygun olduğuna da dikkat çeken Akay; az maliyetle çok yaratıcı işler yapılabileceğini ve bu sayede de reklamverenlerin radyonun olumlu etkisini, çok fazla para harcamadan, sonuna kadar kullanabileceğini sözlerine ekledi.
Devamını Oku
14/11/2016
RİAK Ekim Ayı Hane Bazlı Ölçüm Raporu
Radyo Dinleyici Ölçümü Araştırması’nın Ekim 2016 hane bazlı sonuçları açıklandı. Araştırma sonuçlarına göre Ekim ayında da Kral FM en çok dinlenen radyo olmayı sürdürürken TRT FM ikinciliği PowerTürk ise üçüncülüğü korudu. Raporu görmek için tıklayınız.
Devamını Oku
İLETİŞİM BİLGİLERİ 0 (212) 217 30 01- 02
GAYRETTEPE MAH. YILDIZ POSTA CAD. AY YILDIZ SİTESİ NO:26 B BLOK D.41 GAYRETTEPE - BEŞİKTAŞ / İSTANBUL
© 2016. Tüm hakları saklıdır. Radyo Dinleme Hizmetleri Organizasyon Tanıtım ve Yayıncılık Anonim Şirketi (RİAK)